Linuxovy klub v Brne

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pátek Únor 14 15:04:05 CET 2003

On Fri, Feb 14, 2003 at 02:26:25PM +0100, Zdenek Pytela wrote:
> 	Zdravim,
> nasli by se tu lide ochotni ucastnit se +/- pravidelnych nebo i zcela
> nepravidelnych setkani v Brne ci blizkem okoli, kdy by se daly vyrikat
> nazory, ktere jsou na konferenci prilis silne nebo se z emailu nedaji
> pochopit, a nebo jeste hur, daji se pochopit uplne obracene? Treba by
> pak i konference byly uzitecnejsi nebo by na sebe lidi min kriceli.
>
> --
>
> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

Nevim, jestli jsem ten spravnej, ale celkem nemam nic proti tomu se
obcas potkat se stejne "postizeny" lidi.

Co se tyce geograficnosti, nebyl bych si tak jisty, nebot je (podle me)
dost tech, kteri jsou nazorove "nekde mezi" a jsou rovnomerne
rozprostreni po republikach (CZ i SK) a ruznych flame se neucastni :-)

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.