Linuxovy klub v Brne

Pátek Únor 14 15:55:02 CET 2003

Petr Janda píše:
> Nevim, jestli jsem ten spravnej, ale celkem nemam nic proti tomu se
> obcas potkat se stejne "postizeny" lidi.
>
> Co se tyce geograficnosti, nebyl bych si tak jisty, nebot je (podle me)
> dost tech, kteri jsou nazorove "nekde mezi" a jsou rovnomerne
> rozprostreni po republikach (CZ i SK) a ruznych flame se neucastni :-)
	Podmínka setkání největších flamesářů nebyla míněna jako nutná.
Ti jistě budou dál dávat přednost psaní do konference :-).

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:

> 	Myslim, ze v Brne znam minimalne 4 takove kousky...:-)

> 	Pokud jsem zaznamenal, nazorove tabory jsou mimo jine rozlozeny
> geograficky - Brno (moje malickost, ...), Praha (D. Lukes (?), P.
> Kankovsky, D. Ohnesorg, P. Janik, ...), Liberec (Petr Kolar, P. Satrapa,
> M. Kerslager, ..., Plzen (K. Zak, ...), SK (S. Meduna)... (mesta s VS
> skolami nejsou nahodou!) => z tohoto pohledu by se muselo jednat o
> vyjezdni zasedani (boze ja jsem tak starej, ze pouzivam tyto totalitni
	Taková se konají, jmenují se Seminář Linux + TeX a ti největší
emailoví bojovníci se jich neúčastní.

> terminy?:->) aby to melo smysl, ktery navrhujete....
	Tak jestli najde někdo jiný smysl, proč se setkat - například -
ve středu 26. února, ať mi napíše na email níže uvedený. Pokud budou aspoň
dva, dám pak vědět ostatním a pokusím se to zorganizovat, i kdybych se sám
nezúčastnil.
	Mimochodem, nevěřili byste, jak zajímavé čtení může být ročenka
středoškolského ústavu.

--

--Zdeněk Pytela, <zdenek.pytela na volny.cz>