Linuxovy klub v Brne

Úterý Únor 25 08:02:30 CET 2003

Pavel Janík píše:
>    > 	Mimochodem, nevěřili byste, jak zajímavé čtení může být ročenka
>    > středoškolského ústavu.
>
> tak tak :-) Jednou jsem otevřel takovou brožurku o gymnáziu, na které jsem
> chodil, a jen z legrace jsem si prošel jména starších studentů. Ani jsem
> nevěřil, kolik z nich čte linux@ ;-)
	Zajímavé, já v té své ročence poznávám víc jmen z mladších ročníků.
Z těch starších vidím pro změnu děkany různých fakult (škola měla dřív
odlišnou profilaci) a jiné vyšší úředníky, podobně může být překvapivé,
kolik z absolventů pak studovalo na vysoké škole naprosto odlišné od
hlavního zaměření gymnázia.

	Schůzka brněnského linuxového klubu bude zítra, tj. ve středu
26. února v pivovarské "kavárně" na Mendlově náměstí od 19 do 22 hodin.

--

--Zdeněk Pytela, <zdenek.pytela na volny.cz>