Linuxovy klub v Brne

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Únor 25 18:47:07 CET 2003

   From: Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
   Date: Tue, 25 Feb 2003 08:02:30 +0100

Ahoj,

   > 	Zajímavé, já v té své ročence poznávám víc jmen z mladších ročníků.
   > Z těch starších vidím pro změnu děkany různých fakult (škola měla dřív
   > odlišnou profilaci) a jiné vyšší úředníky, podobně může být překvapivé,
   > kolik z absolventů pak studovalo na vysoké škole naprosto odlišné od
   > hlavního zaměření gymnázia.

:-) Možná je to tím, že gymnázium nebylo vlastně zaměřeno pouze na to, co
se o něm obecně myslí, ale dokázalo prohlubovat přirozenou inteligenci
svých studentů.

BTW - navrhuji na příštím plese onoho gymnázia uspořádat setkání
"Linuxového klubu v Brně" ;-) To by se asi někteří divili...

   > 	schůzka brněnského linuxového klubu bude zítra, tj. ve středu
   > 26. února v pivovarské "kavárně" na Mendlově náměstí od 19 do 22 hodin.

To je škoda, že jsi to napsal až teď. Určitě bych do Brna přijel. Tak aspoň
všechny pozdravuj - a ne že se to strhne v nějakou slezinu brněnských
spolužáků ;-)

Make input easy to prepare and output self-explanatory.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)