RedHat 8.1 beta ... info

Čtvrtek Leden 9 13:52:04 CET 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:
> 	Jinymi slovy 8.0 ma podporu 16 mesicu, to je super...:-) V tuto
> 	chvili ma oficialni produkt podporu 11.5 mesice (8.1 neexistuje) - co
	Berte to tak, že podpora 8.0 bude realizována formou podpory 8.1 a
8.2, co na tom. Takhle to přece bylo vždycky pro ty nejstarší řady.
Stejně tak je to pro 7.0.

> nabidnete zakaznikovi? Predpokladam, ze dokument Marka J. Coxe jste cetl,
> cituji: "Therefore, starting with Red Hat Linux 8.0, we have updated the
> errata support policy and will now provide errata support for all releases
> of the base OS for at least 12 months from the date of the initial release."
	Ano, četl. Vidím tam "at least". Chápu to tak, že se ještě uvidí,
ale zatím se předběžně připravte na upgradování celé distribuce při
zachování základních vlastností řady.

> 	Rovnez Milan Kerslager zde potvrdil, ze se Red Hat Inc. chce
> 	vyvarovat soucasnemu stavu, kdy do dnes je podporovana verze RH 6.2 (do
> brezna) - jak je stara? Mam za to, ze 2 roky a neco, <ironie> to je vazne v
	Není divu. Mezi 6.2 a 7.3 je dost velký rozdíl, vím to, protože
provozuji vedle sebe oba tyto servery. Udržovat balíčky pro 2 (teď tedy
ještě 3) větve zároveň není snadné, zejména (ale ne jenom) kvůli závislosti
na verzi jádra a glibc. Když si k tomu přidáte unicode, tak už jenom tím se
množství problémů zněkolikanásobilo.

> serverech (ne Enterprise!) spousta casu...</ironie>
	Je dost času přejít aspoň na poslední verzi řady.

> 	Nebude! Mate cist relevantni dokumenty...
	Jinak. Její skutečná životnost. Já budu mít na serverech 7.3 zřejmě
ještě dlouho, pokud nebude důvod ke změně.

> 	O tom jsme se snad nebavili, proc tim argumentujete?
	Není to argument. Je to připomínka prvního dopisu z threadu.