RedHat 8.1 beta ... info

Čtvrtek Leden 9 14:28:22 CET 2003

Zdenek Pytela wrote:
> 	Berte to tak, že podpora 8.0 bude realizována formou podpory 8.1 a
> 8.2, co na tom. Takhle to přece bylo vždycky pro ty nejstarší řady.
> Stejně tak je to pro 7.0.

	No na tom je to, ze oficialni podpora pro 8.X bude 12 mesicu od jejiho
vydani, pak bude 9.0 a jsme tam kde jsme byli (posledni 8.X 12 mesicu,
smitec)... - BTW Vy snad davate 8.0 s klidnym svedomim na servery?

> 	Ano, četl. Vidím tam "at least". Chápu to tak, že se ještě uvidí,
> ale zatím se předběžně připravte na upgradování celé distribuce při
> zachování základních vlastností řady.

	Ja nebo uzivatele? Pokud jde o mne osobne, je mi to putna, pokud jde o
zakazniky, cekaji je hezke vyhlidky, uz vidim, jak zase migruji k jinym
systemum...

> 	Není divu. Mezi 6.2 a 7.3 je dost velký rozdíl, vím to, protože
> provozuji vedle sebe oba tyto servery. Udržovat balíčky pro 2 (teď tedy
> ještě 3) větve zároveň není snadné, zejména (ale ne jenom) kvůli závislosti
> na verzi jádra a glibc. Když si k tomu přidáte unicode, tak už jenom tím se
> množství problémů zněkolikanásobilo.

	Ja take, ja nemam nic proti ukonceni podpory desktopove verze 6.2. 2
roky je IMHO dost, na serverech je to jinak. Bohuzel RH nema
desktop/server verze, ma jen normal/EE (aspon se tak tvari). A to, co
nabizi jako 'the best value supported' reseni je neco, co je i v oblasti
komercnich UNIXu drahe (z hlediska ceny) - to je cesta, kam jsme pomohli
i my vsichni v teto konferenci Linuxu a kam ho chceme dostat?

> 	Je dost času přejít aspoň na poslední verzi řady.

	Ne neni zadny cas, ne kazdy vyrobce je ochoten podporovat kazdy 3
mesice novou verzi platformy - ja to rovnez neschvaluji a zakaznik to
neni ochoten platit, to uz je opravdu pro nej levnejsi jiny UNIX ci
system celkove...

> 	Jinak. Její skutečná životnost. Já budu mít na serverech 7.3 zřejmě
> ještě dlouho, pokud nebude důvod ke změně.

	RH 7.3 = pry LAS 2.0, takze mam do roku 2005 cas..:-) Ale pokud by to
nebyla pravda, pak po 31.12. si muzeme zacit hrat s patchema a balit
sami... - a muze se nam stat, ze patche proste nebude jak
aplikovat/ziskat...a co vice, znamena to byt prihlasen v kazde
konferenci kazdeho balicku/software a sledovat co se deje a zda-li jsou
'chyby' kriticke... - to je prace pro vice jak jednoho cloveka v kazde
firme, ktera chce odpovedne supportovat Linux v CR (zejmena RedHat
distribuci)...