RedHat 8.1 beta ... info

Čtvrtek Leden 9 16:09:53 CET 2003

Michal Dobes píše:
> Myslim, ze hodne lidi existenci RH Advanced serveru/wks ani
> netusilo. :-)
	Hodně lidí má vůbec pocit, že všechno na softwarovém světě je
zadarmo a musí nám to tak dávat navždy, pokud možno s úplným servisem a
abych se nemusel o nic starat. Cože, za distribuci jako RH platit?

> V kategorii router/FW mi zacina prilis casto znit neco jako OpenBSD.
> Na strane pracovnich stanic zatim spokojene zijem na Win NT4/Office97.
> Trosku je otazka, co mezi tim. Bude asi zaviset na ucelu toho serveru.
> Pokud napr. budu chtit Oracle, tak pujdu po necem, o cem vim, ze na
> tom pobezi, atd.
> Asi si v CR trosku pomuze Suse. Plusem muze byt, ze jsou "mistni",
> takze jim clovek muze v nejhorsim aspon levne zavolat a zanadavat
> si z plna plic. :-)
	Uvidíme, jak dopadne ta jejich aktivita s United Linuxem. Třeba to
taky bude k něčemu i dobré, doteď to tak bohužel nevypadá.

> Pro takove "bezne" nasazeni zacinam vzpominat stale vic na svoje
> zacatky se Slackware pred 10 lety?
	Já ne. Pro mě nemá slackware žádné výhody.

> Ja mam takovy pocit, ze casto se pristupuje k reseni nejakeho
> problemu z nespravne strany. Pokud se na neco uz rozhodnu pouzit
> pocitace (casto jsou pouzivany k reseni problemu, ktere by bez
> nich vubec neexistovaly), tak spise budu hledat reseni toho
> problemu, pravdepodobne nejakou aplikaci a spol, z toho asi
> vyjdou i naroky na HW a take udaje o tom, co to ke svemu zivotu
> bude potrebovat za omacku vcetne OS. Obcas mam pocit, ze se nekdo
> bezhlave rozhodne prvne stanovit na cem ten problem resit a teprve
> potom se hleda cim se na tom bude resit.
	A úplně nakonec, jestli na to ovšem zbude čas, analýze toho problému.