(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Červenec 1 21:51:34 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 17:26:58 +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Mam ve zvyku veci rikal jasne a bez obalu - pokud je tim
> narusena __odborna__ uroven konference (to je IMHO to, oc tu bezelo),
> pristup samozrejme zmenim, diplomatem vsak nebudu a kudrlinky nechavam
> politikum a marketingovym idiotum pro "prosty" lid...
> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

Odborná úroveň konference byla narušena tím "blbcem". Normální člověk
obvykle taková slova nepoužívá, zejména vůči lidem, které nezná. Jsem
ochoten diskutovat o tom, jestli je můj názor správný či ne, pokud někdo
uvede důvody. Označit někoho za blbce je příliš laciné.

Toto je konference talk na linux.cz, určena pro příspěvky, které se do hlavní
konference nehodí. Neslouží k osobnímu napadání členů, ale k výměně názorů
na podružná témata. Členství v této konferenci není povinné a pokud někomu
vadí úroveň některých příspěvků, má možnost se těchto debat neúčastnit,
případně si může vytvořit patřičný filtr nebo se odhlásit.

Omlouvám se ostatním členům konference, které toto téma nezajímá. Už se
k tomu nebudu vracet, alespoň ne v konferenci.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz