(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Červenec 1 18:13:33 CEST 2003

	Mozna je treba si ujasnit, co to je sireni... - dle meho
pojmoslovi je to treba jen to, ze ji da k dispozici zamestnancum pro
praci... - pokud by pocitac mel ynteligenci a umel mluvit, tak by ho o
to mohl sam pozadat, protoze ten kod zpracovava (a zadavatel ho tedy
siril z media dal)... - na takove urovni nastesti nejsme, ale podstatne
je to, co je a co neni sireni... - A pokud je Vase dilo odvozeno od GPL
VY jste ho siril, byt "na zakazku", tak dotycny prijemce tohoto sireni
(byt bude jeden) ma pravo na source. Pokud dale siri, musi za podminek
GNU GPL stejne jako Vy...

> Není mi jasné, proč je jeden z nás blbec a nechám si to vysvětlit.

	Z prispevku jsem pochopil, ze nekomu v retezci se nelibi to
sireni (tedy unikani financniho zisku) - proc tedy je to odvozena prace
z GNU GPL, kdyz cele GNU je zejmena o svobode - neco se Vam nelibi, mate
svobodnou volbu si to udelat jinak (napiste si to sam, nakupte jinde),
ale pokud pristoupite na podminky (pouzijete kod, knihovnu apod.), jste
povinen je dodrzovat a to bez vyhrad!