GPL-licence-realne pouziti

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červenec 2 12:10:20 CEST 2003

	Ted Vam nerozumim... Server je hromada srotu, OS je splatanina
bez ladu a skladu (spousta API, dohromady to ale nic neumi), to, co
delaji tuto komponentu tak drahocenym zbozim jsou APLIKACE, at uz je to
neco na terminalu, serverova sitova komponenta, sitova sluzba apod...
Vsechno nad kernelem jsou aplikace...

	Dokonce si myslim, ze Linux se daleko vice jiz prosadil na
reseni velkych firem a ne na nasazeni nejakym aplikaci v ramci firmy....

	Priklady - Internet hosting a vse co s tim souvisi (WebHosting
je pouze mala cast), Lotus Notes/Domino a jina GroupWare nasazeni,
Informacni systemy - at uz databazova/serverova cast - napada mne treba
Oracle a jine SQL databaze, tak uz cele IS (vcetne klientu) - treba
pomerne dobry lekarensky system LOS Maxima (fakt jim fandim)... Prikladu
bude vice - SuSE ohlasila ucetni system... - myslim, ze staci sledovat,
je toho docela dost.