(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červenec 2 12:53:12 CEST 2003

	Je mi lito, ale mam omezene (lidske) moznosti (ted nemyslim
"nedostatek casu", coby oblibenou vymluvu) - zaprve nevladnu
anglictinou, natoz pravnickou, tak dobre abych mohl psat takoveto
eseje... a druhak - je to docela nepodstatne, podstatny je vyklad soudu
(resp. jeho priklon k nejakemu vykladu), pripadne pokus o vyklad treba
mych pravniku, pokud by byl soud...