legalnost kopirovani distribuci

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Červenec 10 10:08:13 CEST 2003

	Plne s Vami souhlasim, zrejme je to take jeden z duvodu, proc
clenem sdruzeni nejsem a nepokladam ho za potrebne pro mou osobu (aspon
v souacsne dobe)...

	Funkci sdruzeni jako externi pozorovatel vnimam spise jako
propagatora - organizuje seminare, doprovodne akce v ramci Invexu a
jinych akci apod. - za to mu patri neskonaly dik, ale pro mne osobne
toto proste nema vyznam, v podnicich se Linux nasazuje diky jinym vecem
a vlastnostem nez tak, jak to prezentuje CZLUG. Mel jsem skutecne velke
nutkani se "stavit" na zakladajici sraz na pravech na Masarycce. Dostal
jsem se k pripravovanym materialum co a jak se ma dit a jak bude
vystupovat a dosel jsem k zaveru, ze takto ne, ze takto to veru nema moc
smysl. Nejsem tedy sam, ktery nechape ten duvod, proc se za soucasneho
vystupovani sdruzovat.

	Skuhram taky, jako jednotlivec, problem zakazniku musim resit (a
briskne) take sam, jinak budu o chlebu a vode, takze jeho poslani jako
propagatora beru, vnimam jeho pozici, bohuzel stanovy byly od zacatku
trochu jine a zapomina se, co bylo (co si dalo samo)  do vinku.