Co je v kernely od SCO?

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Červenec 23 10:33:12 CEST 2003

Caute,

niekto zacal thread na norm. linux konferencii ohladom SCO vs linux, ale
myslim, ze zvolil dost nevhodny nazov a formu. K tomu sa nechcem vracat.
Ale zaujimalo by ma (pretoze to som nikde nenasiel) co presne je v Linuxe
(predpokladam, ze sa to tyka iba kernelu) pod domnelym copyrightom?
Tyka sa to iba nejakych malych rutin alebo nejakych algoritmickych
principov, ktore nejde len tak lahko obist? Kolega mi povedal, ze kernel
2.6 by mal byt uz pozbaveny tychto casti, avsak to je informacia asi
ako jedna babka povedala. Ako to vlastne je?

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk