META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červen 17 23:50:08 CEST 2003

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Tue, 17 Jun 2003 23:37:05 +0200

   > ...tim padem je tento prispevek v teto konferenci jasne off-topic a jeho
   > autor dostane prvniho banana v teto konferenci. Ja (jiste nejsem sam)
   > nejsem v teto konferenci, abych zaroven byl v talk na .

Nikoli, protože pravidla ještě nevstoupila v platnost. Předpokládal jsem,
že se ozveš s podobným nesmyslem, a proto jsem to tam uvedl. Vím, že e-mail
a každá další odpověď na něj je mimo zaměření konference, proto jsem použil
konference talk. Do linux@ prostě odpovídat nebudu.

   > Neni jednodussi ve svem postovnim klientovi thread killnout
   > (tj. smazat jednim stiskem tlacitka) nebo si vybirat jen zajimave
   > prispevky podle subjektu a ostatni mazat?

Je tvoje reakce na SPAM stejná? Tudíž tobě nevadí, že si jej musíš
přenést/trávit s ním svůj čas?

   > Proste je to blbost (ehm, pardon - utopie).

Díky za konstruktivní kritiku a náměty na vylepšení konference.

"when" is not a word I find useful about most bios bugs. Try "if" or
"less likely that being hit on the head by an asteroid"
                  -- Alan Cox in LKML about possibility of fixing BIOS bugs