META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Červen 18 08:11:14 CEST 2003

   From: Oak <oak.brno na seznam.cz>
   Date: Thu, 19 Jun 2003 01:07:32 +0200

   > Napadá mě však, zda-li by nebylo mnohem účelnější rozdělit dále tuto
   > konferenci, neboť mi připadá až příliš (kontraproduktivně) frekventovaná.
   > Napadá mě rozdělení třeba na:
   > - linux na linux.cz (pouze desktopy)
   > - linux-servery na linux.cz (problematika sítí, serverů)

Nemyslím si, že je to vhodné rozdělení. Pojďme prvně zkusit omezit provoz,
který do konference vůbec nepatří a pak uvidíte, že tolik toho provozu tam
není...

   > To by mohlo výrazně zkvalitnit i zpřehledenit konferenci, mnohem
   > výrazněji, než složité a řekl bych neobjektivní rozhodování
   > o OT/neOT. Respektuje dvě hlavní oblasti využití Linuxu.

Co může být objektivnější než rozhodnutí správce konference, který sám
definuje zaměření konference?

panic("Detected a card I can't drive - whoops\n");
                  -- 2.2.16 drivers/net/daynaport.c