META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Červen 18 09:35:38 CEST 2003

   From: "Ing. Pavel Janousek" <Janousek na FoNet.Cz>
   Date: Wed, 18 Jun 2003 09:13:06 +0200

   > Opet prezentuji jen svuj nazor - myslim si, ze jsi uz mel za dokazano,
   > ze nekteri (dle meho) kvalitni lide (bez ohledu na jine jejich
   > projevy) - ve smyslu odbornosti (a treba i vyhranenosti nazoru - na
   > kazdem sprochu je pravdy trochu) - nemaji treba talk na linux.cz vubec
   > subscribnuty...

To je pouze problém toho, že již i stávající pravidla nejsou dodržována
a tudíž je jim dovoleno psát i mimo zaměření konference přímo do
linux na . Přitom zde je velmi vhodné místo na diskuse jen vzdálené tomuto
tématu. Spíše mi to připadá, jakoby si spousta lidí prostě brala čtenáře
linux@ jako rukojmí ve smyslu "když se chci upálit, tak alespoň na
Václavském náměstí", aby to vidělo více lidí. Kvalitní diskuse může
probíhat i mimo hlavní fórum... I tento thread je zde podle mého názoru
důkazem.

   > 	Je motivem mnozstvi prispevku? Technicky nemame dnes problem
   > ignorovat cele thready - cili v socialnim aspektu problem nevidim

Toto je typický pohled uživatele, který sedí na pevné lince. Já Tě ale
chápu. Jenom se zkus vžít do situace někoho, kdo sedí doma za modemem. Má
na výběr:

- stáhnu kompletně všechno za čas X a pak se odpojím a v klidu všechno
  přečtu

- budu sedět u připojeného počítače čas Y (Y>X) a vyberu si příspěvky,
  které si poté stáhnu za čas Z

- nebo se připojím jednou, stáhnu pouze hlavičky a odpojím se. Vyberu si,
  co chci stáhnout, a stáhnu to při dalším připojení.

Já osobně bych si (kdybych se takto měl rozhodovat) z těchto variant
samozřejmě vybral první!

Ale o tom to vůbec není. O MUA se snad bavit nebudeme - používám Gnus.

   > sebe). V cem je tedy problem mnozstvi prispevku z nichz Te 90% vubec
   > nezajima? (i ja ctu jen subjekty (1 per vlakno) a z mnozstvi mailu asi
   > tak 5% denne - ani cela vlakna vzdy)

Když si chceš přečíst jednu stránku z dokumentu, který má 600 stránek, jak
postupuješ?

- vytisknu si celý dokument, najdu stránku, kterou chci, a zbytek dám do
  potištěných papírů?

- vytisknu si pouze stránku, která mne zajímá

   > 	Takze v cem je vlastne v tuto chvili problem - priznam se, ze ho
   > prestavam videt, ac jsem urcitou ideu a cil spatroval... - neni nad to
   > mit veci na jednom miste - ano i v balastu na jednom miste se hleda
   > podstatne lepe nez v balastu na X mistech.

Ty používáš pro hledání něco jiného než Google (a tedy jedno místo)?

Test input for validity and plausibility.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)