META: E-maily mimo zaměření konference

skim skim na psi.cz
Středa Červen 18 12:42:33 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 10:04:40AM +0200, Tomas Hlavacek wrote:
> Nojo, shodli jste se pekne. Me konference vyhovovala doposud v tom, ze
[snip]
> "Poradte antivirus pro linux"; "XY je nejlepsi", "jste prostoduchy lama,
                                                         ^^^^^^^^^^^^^^^^
Trosku silna slova. Premyslite nad tim co pisete?

> [...]

> Vysledkem je, ze linux na linux.cz me vyborne slouzil k ziskani vseobecnho
> prehledu a kdyz jsem si myslel, ze je chyba mezi zidli a klavesnici, ale
> ze ji proste nevidim, tak jsem se zeptal v linux na linux.cz. Podle me to
> je pohoda, sice by stalo za to do talku presunout nektere OT ale vic by
> me potesilo udelat neco jako law na linux.cz, kde by se resily licence a
> dalsi kraviny typu "TV Nova oznacila Billa Gatese za otce Internetu",
> ktere me nezajimaji (jelikoz si jsem jisty, ze to, co najdu ve
> ftp://ftp.gnu.org/gnu muzu rozbalit, zkompilovat a pouzivat a vic me
Tahle konference neni pro ziskani vseobecneho prehledu. To je jenom
Vas nazor. Vseobecny prehled si muzu ziskat treba pouzivani google,
nebo pouzivanim vice konferenci.

Navic na veci podobne linuxu a netykajici se primo tematu je zde tato
konference.

> a co je tedy vlastne OT? ve slovickareni jsem si nikdy neliboval, ale
> slovo Linux je podle me synonymum k jadru... takze chapu spravne, ze
> kdyz "Zamerenim konference je operacni system Linux", tak to ma byt jen
> ceska obdoba linux-kernel na vger.kernel.org?:-)
Obdoba linux-kernel to byt nemuze, protoze konference linux-kernel je
zamerena na vyvoj linuxoveho jadra, coz je neco uplne jineho nez
vseobecna konference o linuxu.

S pozdravem
Michal Spacek
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX