META: E-maily mimo zaměření konference

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Středa Červen 18 10:04:40 CEST 2003

> Shodli jsme se tedy na tom, že
> - maily obsahující OT nebo offtopic v předmětu by měly být směrovány
> automaticky na talk na linux.cz
> - maily obsahující OT nebo offtopic témata bez označení v předmětu
> znamenají vyhazov z konference
>
> Zbývá vyřešit
> - která temata jsou offtopic, resp.
> - kdo bude rozhodovat o tom, co je OT
> - jakým způsobem bude/budou tato osoba vybrána

Nojo, shodli jste se pekne. Me konference vyhovovala doposud v tom, ze
jsem tam cetl prave v celku povsechne dotazy ktere nejak vice ci mene
souvisely s linuxem. Byly tam OT, jako treba spotreba pocitace za mesic
a podobne, ktere pro me byly prinosne. Pak taky diskuze o tom, ze nekdo
porusil osme pismenko na dvacatem radku pate stranky GPL licence a ze by
mel byt uvrhnut v zalar nejtemnejsi, ktere me naprosto nezajimaly, ale
nevadily mi.

Pokud z konference vyhazite diskuze jako:
/
"Poradte antivirus pro linux"; "XY je nejlepsi", "jste prostoduchy lama,
AB je mnohem lepsi a navic jsem na jeho vyvoji sam spolupracoval";
"nevite asi co mluvite, XY je proste zuzo a uz se o tom nebudeme hadat,
protoze 1) ja mam pravdu a 2) je to OT";.../

tak konference linux na linux.cz totalne ztrati smysl. Hezke prave na ni
bylo ze tam psali lidi vsechny sve mene technicke problemy (hledam
antivirus, jak to je ACL na linux? a podobne). Kdyz uz nekdo resi
konkretni problem, tak postupuje asi typicky 1) google, 2) zdrojaky, 3)
mailinglisty vyvojaru toho projektu, 4) zanadavat do linux na linux.cz, 5)
zamyslet se nad svym zivotem a dat se na drogy:-))

Vysledkem je, ze linux na linux.cz me vyborne slouzil k ziskani vseobecnho
prehledu a kdyz jsem si myslel, ze je chyba mezi zidli a klavesnici, ale
ze ji proste nevidim, tak jsem se zeptal v linux na linux.cz. Podle me to
je pohoda, sice by stalo za to do talku presunout nektere OT ale vic by
me potesilo udelat neco jako law na linux.cz, kde by se resily licence a
dalsi kraviny typu "TV Nova oznacila Billa Gatese za otce Internetu",
ktere me nezajimaji (jelikoz si jsem jisty, ze to, co najdu ve
ftp://ftp.gnu.org/gnu muzu rozbalit, zkompilovat a pouzivat a vic me
nezajima)

a co je tedy vlastne OT? ve slovickareni jsem si nikdy neliboval, ale
slovo Linux je podle me synonymum k jadru... takze chapu spravne, ze
kdyz "Zamerenim konference je operacni system Linux", tak to ma byt jen
ceska obdoba linux-kernel na vger.kernel.org?:-)

Mejte se pekne

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html