=?iso-8859-2:utf-8?Q?META:_E-maily_mimo_zam=EC=F8en=ED_konference?=

skim skim na psi.cz
Středa Červen 18 13:26:21 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 01:05:34PM +0200, Peter Hanusiak wrote:
> Suhlasim mozna to nebol stastny zaciatok.
> Najprv by sa malo zacat delit podla tem a az neskor prikrocit k deleniu podla narocnosti.
Je to mozne.

> A prave preto ma zmysel zaviest clenenie aj podla narocnosti. Tam sa mozu
> ludia pytat aj banalne veci a Vy ich nebudete musiet upozornovat.
Podle mych zkusenosti to vede k tomu, ze i ti zacatecnici chodi tam,
kde jsou ti nejlepsi. Takze to potom nevede k predpokladanemu
vysledku.

> Dovolim si Vas upozornit, ze uz len tym, ze vychadzate z predpokladu,
> ze treba debilne otazky ignorovat, zakladate podhubie pre neslusnu konferenciu.
S tim nesouhlasim, viz dole.

> Otazke je co su to debilne otazky. Ak sa Vas niekto spyta s kym ste si to
> vcera ..... tak to je urcite debilna otazka, ale ak sa niekto spyta
> preco sa mu nedari prihlasit na SSH pomocou kluca, tak to podla mna nie
> je debilna otazka. A ako taka patri do lahkych alebo stredne tazkych
> otazok (zavisi od okolnosti).
Dobre, takze trosku upresnim.
Kdyz se nekdo zepta na neco co je pro me samozrejme, tak to neni
debilni otazka.
Myslel jsem tim, veci, ktere jenom tak nekdo placa bez rozmyslu nebo
schvalne. Pokus chci najit odpoved na nejakou otazku, musim si velmi
dobre rozmyslet, jak ji polozit. Coz dost lidi neumi.

Takze souhlas :-)

S pozdravem
Michal Spacek
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX