=?iso-8859-2:utf-8?Q?META:_E-maily_mimo_zam=EC=F8en=ED_konference?=

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Červen 18 13:32:21 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 01:26:21PM +0200, skim wrote:
> Dobre, takze trosku upresnim.
> Kdyz se nekdo zepta na neco co je pro me samozrejme, tak to neni
> debilni otazka.
> Myslel jsem tim, veci, ktere jenom tak nekdo placa bez rozmyslu nebo
> schvalne. Pokus chci najit odpoved na nejakou otazku, musim si velmi
> dobre rozmyslet, jak ji polozit. Coz dost lidi neumi.
>
> Takze souhlas :-)
Myslim, ze teraz si uz navzajom rozumieme.
To co chyba, je kultura prejavu. A moj nazor je, ze stoji za to sa pokusit
vybudovat tuto kulturu. Avsak myslim si, ze sa ju nepodari vybudovat
nejakymi nariadeniami.
V sucasnom stave ako je linux na linux.cz je uz ale neunosne hovorit o
nejakom ozdraveni (je to moj nazor, nie som tam totiz prihlaseny niekolko
rokov, iba sporadicky sa tam nahlasim na den-dva).
Naozaj vidim riesenie iba v cleneni na mensie diskusne skupiny.
A zacat ist prikladom. Teda ludom, ktorym na to zalezi by sa mali
zasadne vyvarovat porusovania slusneho spravania. To moze vytvorit tradiciu,
ktora sa uz len tazko bude dat porusit. Pretoze aj novacik velmi rychlo zisti,
ze je ciernou ovcou, ked sa chova inak.

Chce to radikalnu reformu, ziadne nove barlicky tomu asi nepomozu :-(

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk