META: E-maily mimo zaměření konference

skim skim na psi.cz
Čtvrtek Červen 19 16:42:43 CEST 2003

On Thu, Jun 19, 2003 at 01:39:38PM +0200, Tomas Hlavacek wrote:
> Prominte, ale rikate ze:
>
> 1) linux na linux.cz neni urcena k ziskani vseobecneho prehledu (o
> vecech, ktere se Linuxu tykaji vzdalene, nemluve)
Vseobecneho prehledu o linuxu samozrejme ze ano.  Ale ne vseobecneho
prehledu o vsem moznem.

> 2) linux na linux.cz je vseobecna konference
Vseobecna konference o linuxu.

Alespon tak jsem to chapal.

> a k cemu je tedy konference, ktera nema zadne konkretni zamereni a
> pritom, kdyz se nekdo na neco pta, tak je to najednou off-topic?
> Samozrejmne nemyslim dotazy typu "nazory na komponenty Edimax?", ale
> podle me se to s temi off-topic prehani.
Kdyz se lidi nesmyslne hadaji, tak se to neprehani.

> Trochu silna slova rikate? Hmm je pravda, ze kdyz uz nekomu nekdo v
> linux na linux.cz chce naznacit, ze je pitomec, ze to dela ponekud
> kultivovanej, coz ma za nasledek, ze se dotycny citi jako pitomec
> totalni. Ale je to samozrejmne muj nazor, a nikomu ho nevnucuju...
Proc bych mel nekomu naznacovat ze je pitomec?  Kazdy je takovy jaky
je. Oznacovani nekoho za pitomce, pripadne nadavani a podobne projevy
pozvazuji za chybu toho, ktery to rika.

skim
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX