META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 19:29:02 CEST 2003

   From: Tomas Hlavacek <tomas.hlavacek na softmatch.cz>
   Date: Wed, 18 Jun 2003 10:04:40 +0200

Zdravím,

   > ktere pro me byly prinosne. Pak taky diskuze o tom, ze nekdo porusil
   > osme pismenko na dvacatem radku pate stranky GPL licence a ze by mel
   > byt uvrhnut v zalar nejtemnejsi, ktere me naprosto nezajimaly, ale
   > nevadily mi.

a proč jste se neozval? Myslí, že law na linux.cz je docela dobrý nápad!

   > ve slovickareni jsem si nikdy neliboval, ale slovo Linux je podle me
   > synonymum k jadru... takze chapu spravne, ze kdyz "Zamerenim
   > konference je operacni system Linux", tak to ma byt jen ceska obdoba
   > linux-kernel na vger.kernel.org?:-)

Jsem rád, že stále více lidí rozlišuje kernel od systému/distribuce. Díky!
Bohužel někteří lidé si toho zatím vědomi nejsou. Ale to už bychom se
vzdalovali tématu této diskuse.

...maybe ash sleeps a little bit faster...
                  -- Christian Zoz in bash vs. ash debate