META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 18:34:22 CEST 2003

   From: Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>
   Date: Fri, 20 Jun 2003 09:34:08 +0200 (MET DST)

Ahoj,

   > Jinak se muzeme vratit k tomu modelu, co jsem kdysi napul zertem
   > navrhoval, ze kazdy ucastnik konference bude mit nejake skore S, jehoz
   > inicialni hodnota bude 0 a budou se mu posilat jen dopisy od lidi, co
   > maji skore >= S - delta.

tento systém není vhodný neboť není aplikovatelný na newsy a existují též
lidé, kteří chtějí odebírat i offtopicy a triviální dotazy - každý by musel
mít možnost stanovit si hodnotu delta.

Nebo by v každém příspěvku muselo být v hlavičce i skóre odesilatele.

BTW - mimochodem - existuje velmi zajímavý projekt
http://www.cs.umn.edu/Research/GroupLens/. Jeho aplikace by mohla vypadat
následovně:

Každý e-mail z listserveru bude v hlavičce obsahovat jednoznačný
identifikátor zprávy a čtenáře. Například nějaký hash z Message-Id
a příjemce zprávy. V hlavičce pak budou například tyto dva řádky:

Pokud se člověk bude chtít zúčastnit kolaborativního skórování, prostě
jenom "klikne" (čti cut & paste do Mozilly ;-) a je to. Odesilateli potom
bude sníženo resp. zvýšeno skóre. Ve stejné databázi si pak člověk nastaví,
jaké skóre chce dostávat. Otázkou zůstává, jestli by databáze měla být
veřejná nebo ne apod. No, zajímavé téma na bakalářskou/diplomovou
práci. Otázkou zůstává, jestli na informatice nebo na psychologii :-)

Those who understand binary, and those who don't.
                  -- Someone somewhere