META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 18:09:11 CEST 2003

   From: Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk>
   Date: Wed, 18 Jun 2003 10:04:03 +0000 (UTC)

   > mne nevadi ze je tu vela mailov. Mne vadi ze je tu vela mailov ktore
   > maju byt inde

To je řečeno velmi přesně. Já osobně vůbec nemám problém s počtem e-mailů.

   > (rovnako ako mi vadi ked su inde maily ktore patria sem).

To mi sice vadí, ale bohužel s tím nemohu nic dělat - jenom se přihlásit
tam, kde se ten e-mail objevil.

   > Mam pocit ze ste nepochopili, co navrh pana Janika obsahoval... mam
   > pocit ze neobsahoval nic ohladom expandovania threadov, obsahoval IBA
   > navrh ako penalizovat tych co pisu off-topic prispevky (a vedia o tom,

Ano, ale jakmile thread expanduje mimo téma konference, měl by být přesunut
mimo ni - do privátní komunikace nebo do jiné konference - třeba sem -
talk na linux.cz

   > Ja plne podporujem navrh pana Janika. Obsahoval dobre definovane
   > pravidla pre vyhadzovanie ludi dokonca navrh aby sa mohli (aspon
   > niektori) ludia k tomu vyjadrit.

Díky.
--
Pavel Janík

Follow each decision as closely as possible with its associated action.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)