META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 22:42:17 CEST 2003

   From: Ondrej Koala Vacha <koala na vju.cz>
   Date: Fri, 20 Jun 2003 22:20:50 +0200 (CEST)

   > (hodne) nevyhovuje, mne ano, a jeste bych snesl vic. Podobne mi vice
   > vyhovuje jedna velka, nez vice mensich a specializovanych konferenci.

Proto, prosím, buď tolerantní k nám.

My chceme mít alespoň dvě konference (budu teď trošku abstraktní):

offtopic na linux.cz
linux na linux.cz

Ty (a možná i další) si z nich udělejte jednu velkou (na Moravě se tomu
říká maglajs ;-) a umožni nám (nejen Ty - abych pravdu řekl, tak už to
děláš - ale i ostatní) svým chováním, číst jenom linux na linux.cz.

Jde tedy primárně o to oddělit offtopic na linux.cz od linux na linux.cz. Spojit
to dohromady je triviální.

   > Popravde nejake kompromisni reseni nevidim.

A to, co jsem nastínil výše není kompromis?
--
Pavel Janík

UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to
understand the simplicity.
                  -- Dennis Ritchie