vymena doc-umentu

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Sobota Červen 21 16:57:24 CEST 2003

	zdravim,

 resim ted jeden problem. budu muset komunikovat se zakaznikem a ten
 bude posilat dokumenty ve formatech .doc.
 na svy masine pouzivam linux a ten mi jako pracovni prostredi absolutne
 vyhovuje.

 potrebuji zarucit, abych se zakaznikem mohl komunikovat. budto
 komunikovat oboustranne ve zminenem doc formatu, anebo najit jiny
 komunikacni format.

 jedna se mi o smlouvy, podklady v doc-ech, navrhy. doslova o
 komunikaci, ktera by mela nejak trosku vypadat (ne jenom maily nebo cisty
 text).

pozadavky (nemusi se vsechny doslova splnit):
1) rad bych pouzil OO nebo neco jineho. ale nemelo by se stat, ze to po
me nekdo ve wordu neprecte, anebo to bude vypadat uplne jinak, a ja se pak budu dohadovat, co jsem jim to poslal. zde vychazim castecne z diskusich for a zkusenosti lidi, co tam psali.
zatim jsem nemusel nejak prilis pracovat s temito editory (OO,
StarOffice, Abiword)
2) mel by to byt format, ktery prectu ja jak na linuxu, tak i uzivatele
na windows, pokud by se dalo na nejakem jinem formatu komunikace dohodnout.
3) pdf neni spatne, ale kdo to bude editovat a na cem. pocitam s tim, ze
sekretarka umi pdf akorat precist.
4) reseni typu instalace wmvare ci jinych emulatoru se mi moc nelibi.
   potrebuji pouze editor a ne cely system. a vzhledem k tomu, ze budu
   ve wordu komunikovat jednou za obcas, tak nechci stravit instalaci
   emulatoru prilis casu.
 5) html - na smlouvy ci nejake podklady se neda pouzit a lustit "1MB neco",
 co mi nekdo z frontpage poslal, take nemusim.
 6) reseni stylu napisu to v doc v OO ci jinem editoru a potom to
 ozkousim na windowsech neni to prave.

 mam par duvodu proc nechci instalovat na masinu windows:
 1) nevidim duvod proc na to, abych na pouziti jednou za tyden na
 hodinu dve, musel instalovat cely operacni system a editor
 2) windows mi jako pracovni prostredi nevyhovuje
 3) nechci se starat o windows a resit jejich nemoci
 4) proc kdyz chci komunikovat se svetem, tak musim mit cely OS a k tomu
 cele office a jeste za to platit v tisicich

 zde by me zajimalo jaky pouzivate na komunikacni format, jste li
 linuxova firma ci pracujete-li na linuxu ?
pripadne jak resite komunikaci s win v tomto smeru ?

nechci tady vyvolavat nejakou nabozenskou valku, ale reseni bych rad
nalezl. v nejhorsim pripade vzdycky pujdu napsat neco na jeden pocitac s
windows, ale to prilis dobre reseni neni.

  dik za napady a zkusenosti

  zatim
    kysilka pavel