vymena doc-umentu

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Sobota Červen 21 18:10:11 CEST 2003

Pavel Kysilka napsal(a):
> 	zdravim,
>
>  resim ted jeden problem. budu muset komunikovat se zakaznikem a ten
>  bude posilat dokumenty ve formatech .doc.
>  na svy masine pouzivam linux a ten mi jako pracovni prostredi absolutne
>  vyhovuje.
>
>  potrebuji zarucit, abych se zakaznikem mohl komunikovat. budto
>  komunikovat oboustranne ve zminenem doc formatu, anebo najit jiny
>  komunikacni format.

Podle mých zkušeností by neměl být problém s OOo, který bude nastavem
jako default aby ukládal v .doc. Otázkou je, jak složité dokumenty to
mají být. Pokud v dokumentech budete mít tabulky, OLE objekty, apod.
nebude to fungovat a ve wordu se to pravděpodobně rozsype, stejně tak
opačně. někdy zlobí i automatické číslovaní odstavců, kdy po otevření ve
wordu jsou místo odrážek znaky & apod. ale to jen občas

zdraví,

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz