Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Listopad 5 13:51:51 CET 2003

	Prijit to muselo, ale za docela pozitivni povazuji to, ze toto mohou delat i garazove i obrovske firmy. Drive to byla zalezitost par hracu HP, IBM, Sun apod., dneska podobnou kvalitu mohou nabidnou daleko mensi hraci a je ciste na nich, aby ukazali co v nich je...

	Samozrejme, vse ma sve meze, ale moznost tu je (a IMHO driv nebyla)...