Koniec vyvoja volneho Linuxu od RedHat

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Listopad 5 14:26:24 CET 2003

On Wed, Nov 05, 2003 at 01:51:51PM +0100, Pavel Janoušek wrote:
> 	Prijit to muselo, ale za docela pozitivni povazuji to, ze toto mohou delat i garazove i obrovske firmy. Drive to byla zalezitost par hracu HP, IBM, Sun apod., dneska podobnou kvalitu mohou nabidnou daleko mensi hraci a je ciste na nich, aby ukazali co v nich je...
>
> 	Samozrejme, vse ma sve meze, ale moznost tu je (a IMHO driv nebyla)...
Cely dnesny vyvoj mi pripada na vlas rovnaky ako zaciatok 20. storocia v
automobilovom priemysle. Aj vtedy si kdekto v garazi vyrobil auto, dnes uz
asi malokto veri, ze sa to da. Caka nas to aj v IT, trh sa zacina cistit,
prichadzaju velki hraci, ktory chcu zarabat.

Linux bol pekny vzdor proti tomu. bol....

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk