Wifi + linux

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Listopad 7 12:05:51 CET 2003

Dobrý den, zajimalo by me vase zkusenosti s pouzivanim Wifi na linuxu.
Konkretne se mi jedna o toto : dostal jsem notebook a rad bych vyzkousel
moznost pripojeni pomoci Wifi karty na volne pripojne body (napr. jedna
nejmenovana cerpaci stanice, jeden monopolni operator, atp.) Bohuzel jsem o
Wifi slysel pouze z rychliku a tak zvazuji zda kartu koupit, neb ten
notebook ji nema. Takze predpokladam ze Wifi na linuxu jede, ale jak moc je
to slozite rozchodit pro cloveka, který ma sice linux nejaký ten rok, ale
nema sit ani doma natoz Wifi takze se sitovanim nemam vubec zadne
zkusenosti. (teda vcera jsem pomocí kabelu rozchodil propojení s PC, ale to
je opravdu vse, chodí mi zatím jen ssh). Díky za kazdý ohlas.

- -
Radek Trnka