Wifi + linux

kowalski kowalski na maxxluxx.cz
Pátek Listopad 7 15:58:05 CET 2003

trnkar1.ete na mail.cez.cz napsal(a):

> Dobrý den, zajimalo by me vase zkusenosti s pouzivanim Wifi na linuxu.
> Konkretne se mi jedna o toto : dostal jsem notebook a rad bych vyzkousel
> moznost pripojeni pomoci Wifi karty na volne pripojne body (napr. jedna
> nejmenovana cerpaci stanice, jeden monopolni operator, atp.) Bohuzel jsem o
> Wifi slysel pouze z rychliku a tak zvazuji zda kartu koupit, neb ten
> notebook ji nema. Takze predpokladam ze Wifi na linuxu jede, ale jak moc je
> to slozite rozchodit pro cloveka, který ma sice linux nejaký ten rok, ale
> nema sit ani doma natoz Wifi takze se sitovanim nemam vubec zadne
> [...]
==
zkusil bych mandrake zapojil wi-finu a browsil bych:)
kdyby jsi napsal jakou wi-fi kartu mas tak by ti mozna nekdo rekl jakou
mas sanci...
jinak ja rozbehal PCI Zcomax xi626 bez problemu (no mensich) protoze
jsem bych slepej;-)

--
[kowalski na localhost /]#

< kowalski (zavinac) maxxluxx (tecka) cz >
< kowalski (zavinac) jabber (tecka) cz>
< icq#58206009 >
=ceska lokalizace aplikace Enigmail=
======http://enigmail.spi.cz/=======