Rozhovor nekolika lam...

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Leden 26 17:50:43 CET 2004

	:-) který z nich lze instalovat a managovat siťově v rámci rozsáhlé sítě bez nutnosti zakoupení drahého řešení třetí strany? A to zcela pomíjím, že Outlook je v podstatě Front-end workflow podobně jako Mozilla+přidružené technologie. Otázka dostupnosti vývojových nástrojů pro tyto technologie (tedy Outlook+Exchange vs Mozilla/Gecko+téměř nic) je součástí nejen našich priorit.

	A úplně jsem pominul, že Mozillu nelze srovnávat s Muttem apod., stejně tak nelze Mozillu srovnávat s Outlookem v souvislosti s groupware funkcionalitou, provázáním na portalové systémy, vzdáleným přístupem, Web přístupem apod. Možná by bylo vhodné než začít radit, pak zjistit, co vlastně ten "nahrazovaný" systém umí a pak hledat alternativy - Tebou nabídnutá řešení snad nelze označit ani za chude příbuzné a snad pouze Mozilla + armáda programátoru+hodně velká investice je relevantní k tématu.

> Pro Windows jistě existují i další vhodné programy.

	Nepochybně jako pro každou rutinní práci, bez ohledu na podmínky a prostředí, ve kterém pracují...