Rozhovor nekolika lam...

Martin Kysela bugtraq na centrum.cz
Pondělí Leden 26 22:38:22 CET 2004

Operacni system MS Windows; administratora jsem zadal o instalaci nekolika
free software a open-source (btw ne "Open Source", jak s oblibou rikate)
aplikaci. Nicmene na tento pocitac se proste nemuze nic dalsiho, co admin
neschvali, instalovat. A tohle zkratka neschvalil.

Proto v tuto chvili hledam nejaky starsi pouzitelny pocitac, ktery budu moci
jako vlastni pracovni stanici pouzit. Tudiz rozhodne to neni tak, ze bych se
na to vykaslal a dal to neresil. Prozatim se mi to podarilo vyresit dost
provizorne, ale snad jeste tento tyden pojedu na GNU/Linuxu nejen na serveru,
ale i na pracovni stanici.

Kazdopadne predmetem teto diskuse neni politika administrace systemu,
ktery vyuzivam. Predmetem teto diskuse je fakt, ze bez dostatecneho
mnozstvi informaci vynasite nejake soudy...

Martin Kysela

-----