konstrukce for ve volani SELECT

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Prosinec 16 06:23:47 CET 1999

> A mozna, ze autor chtel, aby i ostatni, a nejen on, uvazovali co vlastne
> autor chtel... nezapominejme ... psal, ze chce neco specialniho.
>
> 						Karel

Nemyslite, ze bez te ironie a s trochou snahy by to taky mohlo jit ?
Z vaseho prispevku se nikdo nic uzitecneho nedozvi. Autora puvodniho
dotazu chapu (mel potrebu se na neco zeptat), ale vas uz ne.

> PS. uz ted se autoru puvodniho dopisu omlouvam
>     (ja to proste nevydrzel :-)
Autorovi tohoto dopisu a vsem ctenarum se take omlouvam, taky jsem to
uz nevydrzel.

> PS2. ciste chemicky H2SO5 existovat nemuze...snad jen H2SO4
Ciste chemicky H2SO5 existuje, To vi kazdy chemik a kazdy znalec
Cimrmana, kdyz uz.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s