Zaloha MySQL

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Listopad 4 12:48:35 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, Vladimir Naprstek wrote:

> Tak v tomto pripade jedine co Vam zbyva je delat zalohy o vikendech.
> Pokud je db 24x7 pak nutne docasne vysazeni sluzby. Oracle toto resi
> celkem pekne pomoci logu - viz dokumentace oracle.

Ano, to vim (Oracle8 DBA handbook,Oracle Press,  Chapter 10, Optimal
backup and Recorvery Procedures, str. 344 nebo 347 az 395.
:-). To je dost dobre a resi to.

> Pak je nutno se rozhodnout zastavit nebo zalohovat.

Ptam se hlavne proto, ze obcas vidim jak MySQL je rychle
atd. a jak velke mnozstvi dat neni az tak velke, ale
nejak jsem neprisel na to jak je  zalohovat.

> a) Zastavit -> zazalohovat -> spustit
Rekneme ze to neodpovida pozadavku 7x24

> b) V tabulkach muzete mit cas ulozeni zaznamu, pak lze celkem jednoduse
> implementovat jednu plnou zalohu a nekolik inkrementalnich. zbyva jen
> vyresit otazku smazanych zaznamu (treba logovanim SQL dotazu -
> update.log).
tj. vice mene to musi resit aplikace

> c) mysqladmin flush-logs -> schovat update.log a potom v pripade potreby
> z nej vysosat potrebne udaje. Budete-li toto delat primerene casto,
> nebudou ty soubory ani moc velke.

> Podle dokumentace je mozno zalohovat pomoci mysqldump, zalohovanim
> binarnich souboru databazi nebo SELECT INTO OUTFILE. Ja osobne jsem si
> napsal perlovy skriptik, ktery zjisti vsechny databaze a pomoci
> mysqldump je postupne vysmahne do souboru. Ovsem nemam 200GB dat...

Ted me napada jeden problem, musim jeste hlidat velikost
souboru do nichz delam export. Velikost OUTFILE je > velikost
dat obsazenych v tabulce nebo ne?

--
S pozdravem
   Petr Snajdr