Zaloha MySQL

Čtvrtek Listopad 4 12:59:12 CET 1999

> Nastinim problemy:
>
>        - kompletni zaloha databaze trva prilis dlouho (treba
>          nekolik desitek hodin)
>        - zastavit databazi z duvodu zalohy nelze
>        - pokud pobezi behem zalohovani
>          se take muze znacne zmenit DB
>
> Otazka: Jak neco takoveho zazalohovat a jak
> to MySQL standardne resi. Zatim
>  v techto teoretickych uvahach jsem v bodu, ze
> nijak.

Monty vetsinou rika neco jako:

Pokud nemame izolovane transakce jinak nez zamcenim tabulky, tak je
potreba to obejit jinak.

Jedno z moznych reseni je presmerovani logu na dalsi instanci MySQL,
ktera tim padem bude provadet stejne prikazy jako ta primarni, a tim
prubezne (nebo i davkove) vytvaret kopii. Tuhle druhou instanci pak
mohu zastavit (protoze zmeny se mi na te primarni plni do logu)
a zabackupovat normalnim tarem, nebo tak.

 .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain, ...