PostgreSQL a dlouhy text

Milan Kylar milank na uo.fairnet.cz
Pátek Listopad 19 11:02:03 CET 1999

Zdravim!

potreboval bych nutne do databaze zapisovat delsi texty (clanky).
v PHP pouzivam pg_exec("SQL command"), vse je OK, dokud
jsem nechtel zapsat clanek o velikosti 20 kB (neni jen jeden, ale
vetsina se vejde do 10kB).

Postgres mi na to rika tohle:
Warning: PostgresSQL query failed: PQsendQuery() -- query is too long.
Maximum length is 16382 in ./include/clanky.inc on line 137

Poradte prosim, co s tim udelat, LO asi nebudou to prave, protoze
jestli jsem to dobre pochopil, tak to jsou zvlast soubory. A mit 70%
clanku v db a 30 nekde v souborech, kdyz chci vyhledavat.
V dokumentaci k Postgre neni datovy tip text omezen velikosti,
takze problem bude asi nekde po ceste.

Diky, za kazdou radu, a doufam ze po 3 mesicich prace nebudu
muset zacit znova.

                          Milan Kylar

PS.: Jak donutit PostgreSQl, aby vyzadoval heslo pro pripojovani
k databazi. Zatim mi staci zadat uzivatele, databazi a stroj k navazani
spojeni, to asi neni to prave orechove.
 Milan Kylar
 Zborovska 1005             tel.: +420 465/52 34 49
 562 01 Usti nad Orlici   E-mail: milank na uo.fairnet.cz