Oracle na Debian Linuxu a patchovani

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Duben 4 15:10:11 CEST 2000

Dobry den,
         zaplatovani oraclu 8.0.5 na glibc verzi mi vzdy udela nejakou vec, ze
nekde neco nemuze najit apod. Nektere veci se daji jednoduse vyresit
jelikoz zrejme nemam nainstalovane baliky, ktere nainstalovane mam mit.

Otazkou je, ktere to maji byt. Napad rpm-> alien -> mozna to bude fungovat
se mi nezamlouva. Spis bych rad seznam *.deb  z potato :).  Postupnymi
ukroky se mi je sice dari nachazet, ale porad neco chybi.

Krome toho to pise, ze pri mv, cp apod. to nenaslo hafol souboru primo
v instalaci Oracle a ORACLE_HOME je 100% OK. Tak
nevim. Mam se bat?

 --

S pozdravem
   Petr Snajdr