Oracle na Debian Linuxu a patchovani

Čtvrtek Duben 6 17:36:20 CEST 2000

On Tue, Apr 04, 2000 at 03:10:11PM +0200 , Petr Snajdr wrote:
> Dobry den,
>          zaplatovani oraclu 8.0.5 na glibc verzi mi vzdy udela nejakou vec, ze
> nekde neco nemuze najit apod. Nektere veci se daji jednoduse vyresit
> jelikoz zrejme nemam nainstalovane baliky, ktere nainstalovane mam mit.

1) hlavnim problemem je, ze tato verse Oracle je na glibc-2.0 a z duvodu jiste
nekompatibility s glibc-2.1 to blbne. Takze si stahnete libc6 2.0.7... ze
slinku, rozbalte do nejakeho divneho adresare a spoustejte Oracle s
LD_PRELOAD pro tu binaru serveru.

> Otazkou je, ktere to maji byt. Napad rpm-> alien -> mozna to bude fungovat
> se mi nezamlouva. Spis bych rad seznam *.deb  z potato :).  Postupnymi

To urcite vice lidi

> ukroky se mi je sice dari nachazet, ale porad neco chybi.

Nelze neco vyzjistit z "depends" u rpm?

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<vaidhy> Debian - It is all about choice, baby!!