Jaky SQL server (possibly flame) ?

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Duben 28 16:47:46 CEST 2000

Zdravim,
  dosud jsem pouzival mySQL ale nejak mi prestava stacit - potrebuji
neco silnejsiho k udrzeni referencni integrity DB. Samozrejme sem si
prosel stranky par DB systemu a nejake rychlostni testy, ale byl bych
moc rad, kdyby se k tomu mohl vyjadrit nekdo, kdo s temi systemy
skutecne pracuje.

Zkusim trochu zkonkretizovat kriteria, ktera mne asi nejvice zajimaji:
- aby to na rozdil od mySQL zvladalo transakce, stored procedures,
CHECK, kdyby to umelo i triggery, nezlobil bych se ;-)
- aby to nemelo omezeni velikosti text sloupcu, delky query a aby se
text sloupce nechal prohledavat pres LIKE (treba postgreSQL byla pro mne
z tohoto duvodu zcela nepouzitelna, protoze nektere texty u mne mivaj
50-60 kb, i kdyz jinak se mi celkem libila)
- nastavitelna prava alespon na urovni tabulek a DB
- u jednoduchych operaci ktere nebudou transakcni bych potreboval
rychlost srovnatelnou s mySQL (UPDATE 1-ho indexovaneho zaznamu v jinak
tucne tabulce, vlozeni nekolika malo zaznamu do tucne tabulky)
- licence a prip. cena (?)
- zkusenosti s dostupnosti, instalaci, konfiguraci a spravou pod Linuxem
(konkretne pouzivam Debian) , napr. utilitky pro to dostupne
- moznosti pri mirrovani DB na jiny stroj (neco jako ma MS SQL), podpora
zalohovani a zpetne obnovy do stavu ke zvolenemu datu
- spolehlivost

Zatim jsem se rozhlizel po postgre, sybase, oracle ... jake mate
zkusenosti s Vasim oblibenym SQL serverem z hlediska techto kriterii ?

Dekuji.

                            David Janko.