OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Pavel Kolesnikov pavel na bonton.cz
Pátek Březen 31 14:57:01 CEST 2000

On 3/31/00, 11:15:08 AM, zakkr na zf.jcu.cz (Karel Zak) wrote regarding
Re: OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni):

>  Koukam, ze vice lidi ma podobne myslenky :-) Osobne jiz dlouho
premyslim
> o nejakem nastroji, ktery bych mohl postavit mezi SQL a WWW (nebo jine
> rozhrani). Nevede mne k tomu problem ruznosti SQL serveru a potreba
> zobecnit, ale pocit, ze prime spojeni PHP(apod.) a SQL neni vzdy
efektivni
> (casty connect, opakujici se dotazy a vracena stejna data..atd) a SQL
je
> casto znacne low-level pro konecne potreby nejakych formularu.

> Ma predstava je multitredovy server, ktery umi spravu ciselniku, dle
> [...]

Doporucuju se podivat na Cocoon - vice na http://xml.apache.org/
Pripadne si zapropaguju svuj skromny pokus zavest si do programovani
v PHP nejaky rad - http://lide.pruvodce.cz/koles/pml/ :)

  Pavel