OT: Re: php3 (Was: Re: SQL versus vlastni reseni)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Březen 31 16:50:24 CEST 2000

> Jaky problem?

	ESQL nema standardizovan zpusob konekteni na databazi vcetne
autentizace/autorizace. Alepson pokud je mi znamo.

>  Koukam, ze vice lidi ma podobne myslenky :-) Osobne jiz dlouho premyslim
> o nejakem nastroji, ktery bych mohl postavit mezi SQL a WWW (nebo jine

	Koukam, ze je nas i vice...;-)

> rozhrani). Nevede mne k tomu problem ruznosti SQL serveru a potreba
> zobecnit, ale pocit, ze prime spojeni PHP(apod.) a SQL neni vzdy efektivni
> (casty connect, opakujici se dotazy a vracena stejna data..atd) a SQL je
> casto znacne low-level pro konecne potreby nejakych formularu.

	Ja jsem ten Web uvedl jako priklad, nicmene pouziti takoveho nastroje
je daleko vetsi... - stejne jako mit platebni system a ruzne paltebni
karty ruznych vyrobcu...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz