Postgre a kurzor

Gallo na pabk.sk Gallo na pabk.sk
Pondělí Srpen 27 12:30:05 CEST 2001

> From: Karel Zak [mailto:zakkr na zf.jcu.cz]
>
>  Nejaky priklad? Predpokladam, ze tech 5 radek pro
> fetch backward pred aktualni pozici je a ze je nezadate
> treba na prvni radce :-)

V tomto problem urcite nie je.

> nooper=# declare aaa cursor for select * from appstr;

Ked som to testoval pre podobne jednoduchy select tak
to chodilo aj mne (sice som skusal krok velkosti 1 ale
to je jedno), podla mna bol problem v tom ze ten select
v ktorom to neslapalo bol zlozitejsi.

Nemam teraz k tomu systemu pristup takze sa len pokusim
zreprodukovat ten select

declare mycursor cursor for select
f.word as english, s.word as slovak
from
dictionary f, dictionary s, translate t
where
f.word like 'fuc%' and f.id_lang = 'EN' and
f.id = t.first and s.id = t.second;

potom zopar krat fetch forward 5 from mycursor;
a ked som spravil fetch backward 5 from mycursor;
vysledok bol "0 rows"

Milan Gallo