Postgre a kurzor

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 27 11:55:23 CEST 2001

On Mon, Aug 27, 2001 at 11:30:05AM +0100, Gallo na pabk.sk wrote:

> Ked som to testoval pre podobne jednoduchy select tak
> to chodilo aj mne (sice som skusal krok velkosti 1 ale
> to je jedno), podla mna bol problem v tom ze ten select
> v ktorom to neslapalo bol zlozitejsi.

 To je divne. Pravda je, ze tam bylo par chyb, ale v 7.1.3 by to melo
byt asi v poradku. Zkuste prohledat konference na postgresql.org

 Ted jsem to zkousel s verzi z CVS a jdou mi tam i pomerne slozitejsi
veci (LEFT JOIN, CASE/WHEN).
 Vysvetleni by bylo pokud by to koncilo chybou (padem na "usta"), ale
pokud to korektne nevrati nic tak bych jeste jednou prohled ty dotazy
a pocte radek apod.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz