vyvojovy nastroj pre postgre

Cyril Franko fc282 na email.com
Úterý Prosinec 18 10:34:33 CET 2001

zdravim,

zatial som pri vyvoji pouzival prikazovy shell psql, ale pri vyrobe
zlozitejsich funkcii to nepostacuje.

Vyskusal som aj soft
pgadminII - celkom dobre urobeny akurat sa nedaju editovat funkcie iba
vyrabat, pgaccess - je to pod tclkom, tiez to chodi celkom v pohode no tu je
zase problem s pohladmi  a ma to aj dalsie muchy, ale tiez je pouzitelny.

Ma niekto odporucanie na soft (nieco na styl enterprise managera z mssql)
ktorym by sa dali nielen vyrabat funkcie ale ich aj editovat (vyroba a
uprava tabuliek a pohladov by mala byt samozrejmost).

a este :
- daju sa priamo z postgre spustat externe programy (myslim na serveri) -
bodol by jednoduchy prikladik.

- neskusal niekto pridat do postgre ako dalsi jazyk JAVU ?

vdaka za rady

cYro