vyvojovy nastroj pre postgre

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 18 10:49:44 CET 2001

On Tue, Dec 18, 2001 at 10:36:32AM -0800, Cyril Franko wrote:
> [...]
>
> zatial som pri vyvoji pouzival prikazovy shell psql, ale pri vyrobe
> zlozitejsich funkcii to nepostacuje.
>
> Vyskusal som aj soft
> pgadminII - celkom dobre urobeny akurat sa nedaju editovat funkcie iba
> vyrabat, pgaccess - je to pod tclkom, tiez to chodi celkom v pohode no tu je
> zase problem s pohladmi  a ma to aj dalsie muchy, ale tiez je pouzitelny.
>
> Ma niekto odporucanie na soft (nieco na styl enterprise managera z mssql)
> ktorym by sa dali nielen vyrabat funkcie ale ich aj editovat (vyroba a
> uprava tabuliek a pohladov by mala byt samozrejmost).

   Hledejte na:

        http://techdocs.postgresql.org
        http://www.pgsql.com/pg_goodies/thirdparty.php

 osobne se mi zda psql+vim dostatecne :-)

> a este :
> - daju sa priamo z postgre spustat externe programy (myslim na serveri) -
> bodol by jednoduchy prikladik.

 Existuje experimentalne shell jako proceduralni jazyk. Kde ho najit
 nevim, delal to Peter Eisentraut. Nebo si napiste v
 C/Perlu/Pythonu/Tcl funkci ktera udela nejake to exec().

> - neskusal niekto pridat do postgre ako dalsi jazyk JAVU ?

 Existuji debaty na toto tema (viz. hackers mailing list). Zavery
 zatim nejsou nejak slavne. Nejsem si jist jak moc nekdo pri tvorbe
 Javy na toto myslel.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz