Jazyk / nastroj na popis struktury DB

Úterý Únor 20 12:05:25 CET 2001

>     Prajem prijemny den! :)

	Zdravim Jozko...

>    Takze ma zaujima, ci uz nieco take existuje a ci niekto s tym mate
> skusenosti, alebo si mam vyvinut nejaky vlastny system (napada ma
> nieco zalozene na XML).

	Myslim, ze vyvoj tak rychle nesel (resp. ja o tom nevim). Domnivam se,
ze na podobne veci se od zakladu pouzivaji CASE nastroje a jazyk 4GL,
samozrejme zpravidla kompletne svazane, proprietalni (zapomen na
non-closed standardy) a hlavne velmi drahe (miliony?), nicmene myslim,
ze pri programovani ve velkem (at uz projekt nebo skupina) se ani jinou
cestou jit neda a nastroje na matematickem zakladu existuji jiz aspon 15
let.

	Bohuzel jak jsem jiz zminil zapomen na XML a jiny 'vykriky' posledni
doby, tyto nastroje funguji, pouzivaji se (skoro) desitky let a jejich
zivotni etapa je o trochu necem jinem nez klasicke SW produkty.

	Presny tip na produkt Ti nedam, dobry prehled jsi mohl ziskat na Invexu
zhruba tak pred 5 lety, tehdy bylo k videni skoro nekolik desitek CASE
systemu/nastroju ruzne urovne, slozitosti a urceni (mysleno pro jak
velke projekty/systemy).

	Podstatne krome funkcnosti take je, jake metody a metodologie nastroje
dokazi zvladnout (davno to uz neni jen DFL a ERD...) a jake generuji
vystupy.

Lepsi prehled by mohl mit Ing. Vit Kasal (muj spoluzak, delal s Ing.
Habrem porovnani ruznych metodologii pri studiu) dostupny na
v.kasal na ciglersw.cz.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno