MySQL a čeština

Pavel Pelc pavel.pelc na seznam.cz
Neděle Únor 25 21:38:27 CET 2001

"Honza Pazdziora" <adelton na informatics.muni.cz> píse v diskusním príspevku
news:20010225134751.A27935 na anxur.fi.muni.cz...

> A to i kdyz to tomu klientovi date davkove na stdin (predpokladam, ze
> se bavime o standarnim mysql programu)?

Z davky je to ok, 8 bitove znaky ze souboru to zere. Podotykam, ze se jedna
o standardni
linuxovy terminal, zadne X-y, ktery do chvile, nez spustim mysql klienta
cestinu normalne
bere a po exitu z mysql taky.
A opravuji verzi, jedna se o 3.23.32, ale stalo se mi to i u predchozich
verzi, patrne nekde
nemam neco nastavene spravne, ale nemohu prijit na to, co to je ....