MySQL a čeština

Pondělí Únor 26 10:57:36 CET 2001

On Sun, Feb 25, 2001 at 09:38:27PM +0100, Pavel Pelc wrote:

> bitove

> Z davky je to ok, 8 bitove znaky ze souboru to zere. Podotykam, ze se jedna

V tom pripade bych se zameril na obsah souboru ~/.inputrc. Klient
mysql pouziva knihovnu readline, ktera se zase ridi podle tohoto
nastaveni. Doporucovane je napriklad

set meta-flag On
set output-meta On
set convert-meta Off

Hmmm. Pokud je tato myslenka spravna, tak Vam nemuze chodit ani
psani cestiny normalne v terminalu, ne?

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.
Returned from off-line, cleaning my mailbox. Sorry if this reaches you late.