Objektovy PostgreSQL?

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Středa Říjen 17 10:17:43 CEST 2001

On Tue, Oct 16, 2001 at 03:33:57PM +0200, Vaclav Ovsik wrote:

> Pred casem, jsem tady brecel po necem jako OODB.
> V teto konferenci jsem dostal odkaz
>
>     http://www.ispras.ru/~knizhnik/
>
> Zkoumal jsem GOODS, ale uz asi pred rokem. Podle dokumentace
> to vypadalo namakle. Nicmene neodhodlal jsem se zacit do toho
> preklapet svuj projekt.
>
> Umi to krom toho ukladani objektu plno dalsich veci.
> Ovsem ve chvili, kdy bych s tim chtel nahradit RDBMS,
> musel bych si zase udelat nejake dotazovadlo (vyberova kriteria),
> abych dal moznost uzivateli nahore nejake vybery ...
>
> Trochu me zarazily definice trid, ktere jdou umistovat do toho
> [...]

Kdyz jsem to zkousel, tak defininovani nove tridy znamenalo vytvoreni
jeji implementace v C++ a nasledna kompilace, coz mne nevyhovovalo. Ted
vidim, ze je tam nova verze a nejake zmeny, tak se na to nekdy mrknu.

> IMHO budoucnost bude nejaky mix OODB a RDBMS. Mozna, ze zrovna
> to GOODS je nastartovane spravne. Nejsem ale velky teoretik.
> Zatim mam plno jine prace, ale hodlam se ke GOODS jeste vratit.

Doufam, ze v budoucnosti uz budou pocitace, kde se nebude nic tocit
a vsechno bude v pameti a klasickym databazim a teto konferenci odzvoni.
Kdyz se ovsem podivam na zpravy, tak mam obcas pocit, ze to mozna skonci
ctveratymi hard disky :-)

Zdravi,

Radek Kaňovský